• Hívjon minket
  • (+36) 96 595 055
 
  • info@ferroton.hu
  • Írjon nekünk levelet!
 
  • Telephelyünk
  • 9330 Kapuvár, Wesselényi u. 38.

Pályázatok

Pályázatok - GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00784

Széchenyi 2020
Kedvezményezett neve: Ferroton Kft. 9330 Kapuvár, Wesselényi utca 38

A projekt címe: Innovaciós technológia fejlesztés a Ferroton Kft.-nél

A szerződött támogatás összege: 12 064 500 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 34,949305 %

Visszatérítendő támogatás: 18 958 500 (54,920336%)

A projekt befejezési dátuma: 2020.05.07

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00784

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre kerülő értékesítési megoldás egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A modul tartalmaz ügyfélnyilvántartást, mely mind a beszállítóinkat, mind a vevőinket magába foglalja. Tartalmaz továbbá kedvezménykezelést, projektmenedzsmentet, mely támogatja az értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, reklamáció kezelést, a reklamációk elemzésével feltárhatók a termékek vagy szolgáltatások rejtett hibái, melyek javításával nem csak az ügyfél elégedettség növelhető, de a gazdaságossági mutatók is nőhetnek. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A táv- és csoportmunka támogató modulba valós idejű üzenetküldő szolgáltatás is bevezetésre kerül, melynek célja, a kommunikációs költségek csökkentése, valós idejű kapcsolattartás megvalósulása mellett. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A Beszerzés, logisztika modul a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását, a Gyártási modul a gyártási folyamatok azonnali nyomon követését és tervezését segíti. Mobil technikát használó rendszer a modulok mobil eszközökön történő megjelenítését és használatát teszi lehetővé.




Weboldalunk sütiket használ!
Az ferroton.hu egyes oldalai cookie-t (sütit) használ, hogy minőségibb szolgáltatást tudjon nyújtani. Az ferroton.hu weboldala böngészése közben egyetért a cookie-k használatával a böngésző beállításai alapján. Ha meglátogatja oldalunkat és a böngészőben engedélyezett a sütik használata, ezzel elfogadja a feltételeinket, mi szerint a cookie-k engedélyezettek az oldalon.