Pályázatok - GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00784
Kedvezményezett neve: Ferroton Kft. 9330 Kapuvár, Wesselényi utca 38
A projekt címe: Innovaciós technológia fejlesztés a Ferroton Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 12 064 500 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 34,949305 %
Visszatérítendő támogatás: 18 958 500 (54,920336%)
A projekt befejezési dátuma: 2020.05.07
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00784
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre kerülő értékesítési megoldás egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A modul tartalmaz ügyfélnyilvántartást, mely mind a beszállítóinkat, mind a vevőinket magába foglalja. Tartalmaz továbbá kedvezménykezelést, projektmenedzsmentet, mely támogatja az értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, reklamáció kezelést, a reklamációk elemzésével feltárhatók a termékek vagy szolgáltatások rejtett hibái, melyek javításával nem csak az ügyfél elégedettség növelhető, de a gazdaságossági mutatók is nőhetnek. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A táv- és csoportmunka támogató modulba valós idejű üzenetküldő szolgáltatás is bevezetésre kerül, melynek célja, a kommunikációs költségek csökkentése, valós idejű kapcsolattartás megvalósulása mellett. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A Beszerzés, logisztika modul a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását, a Gyártási modul a gyártási folyamatok azonnali nyomon követését és tervezését segíti. Mobil technikát használó rendszer a modulok mobil eszközökön történő megjelenítését és használatát teszi lehetővé.