FERROTON Kft. vállalatpolitikája
A FERROTON Kft. vezetősége elkötelezte magát, hogy a szervezet minőséget befolyásoló tevékenységeit átfogóan, az ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, MSZ EN ISO 3834-2:2016 és az MSZ EN 1090-2:2008+A1:2011 szabványok szerinti minőségirányítási rendszer bevezetésével, független tanúsításának megszerzésével és fenntartásával biztosítja, a minőségirányítási rendszer eredményességét folyamatos fejlesztése mellett.
Szervezetünk minden munkatársától elvárja, hogy a vállalatpolitikát megértsék és a minőségirányítási rendszer által szabályozott folyamatokat, megvalósítsák és folyamatosan tökéletesítsék.
Nyilvánvalóvá kívánjuk tenni az érdekelt felek számára a vevők, a jogszabályok, a hatósági határozatok követelményei teljesítésének, valamint a környezetszennyezés megelőzésének fontosságát.
A MEGRENDELŐ kiemelkedően fontos, központi szerepet tölt be a Ferroton Kft. üzleti filozófiájában. Minden tevékenység, vezetői magatartás, gazdálkodás a MEGRENDELŐ elvárásai alapján kerül kialakításra.
A Ferroton Kft. rendszeres továbbképzési hozzájárulással segíti a munkatársainak egyéni fejlődését. A Ferroton Kft. tudatosan kialakított érdekeltségi rendszere jelentősen serkenti a minőség orientált munkavégzést.
A Ferroton Kft. a céggel szoros kapcsolatban álló beszállítóival való folyamatos kapcsolattartással és a beszállított eszközök folyamatos ellenőrzésével biztosítja, hogy minden területen a legmagasabb minőséget tudja biztosítani MEGRENDELŐINEK
A megfelelően kialakított dokumentációs rendszere lehetővé teszi a folyamatos ellenőrzést és minden esetben azonos magas szintű minőségű munkavégzést. DOLGOZÓINK munkakörülményeinek javítására, és a dolgozók anyagi és erkölcsi megbecsülésére folyamatos gondot fordítunk.
Ennek érdekében az ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 MSZ EN ISO 3834-2:2016 és az MSZ EN 1090-2:2008+A1:2011 szabványok szerinti minőségirányítási rendszer kidolgozásakor és eredményességének folyamatos fejlesztésekor, a szabványok követelményeinek teljesítésén túlmenően, a vevők és a jogszabályok követelményeinek teljesítését is szabályozzuk a minőségirányítási rendszerünk dokumentumaiban. A vezetés kiemelt fontosságot tulajdonít a vevői megelégedettség növelésének.
Kapuvár, 2017.08.01.
Kiss Géza
ügyvezető